Proizvođač automobila želi povećati brzinu kojom se prebacuje na proizvodnju potpuno električnih ili elektrificiranih vozila. Još 2018. godine Audi je najavio namjeru da do 2025. godine proda do 800.000 potpuno električnih ili hibridnih automobila, a sada je obnovio tu obvezu obavivši koliko planira uložiti kako bi to postigao.

Nedavno su najavili da će samo u električne automobile uložiti 12 milijardi eura, što je velik dio cjelokupne planirane investicije od 37 milijardi eura između 2020. i 2024. godine.

Kako bi postigli brojku od 800.00 prodaja, Audi planira lansirati preko 30 elektrificiranih ili potpuno električnih modela od kojih kažu da će 20 biti lansirani kasnije u budućnosti. To će rezultirati restrukturiranjem poslovanja općenito govoreći, pa će neke tvornice zabilježiti smanjenje radne snage, oko 20.500 radnih mjesta će biti ukinuto do 2025. godine, ali istodobno će se otvoriti oko 2.000 novih radnih mjesta oko proizvodnje električnih vozila.

Prema Herbertu Diessu, predsjedniku nadzornog odbora AUDI AG:

„Planiranjem ulaganja koje je sada provedeno osnažujemo Audi za predstojeću transformaciju osnovne djelatnosti. Cilj nadzornog odbora i uprave je tehnološko vodstvo u vožnji na električni pogon i potpuno umreženoj vožnji. Za to pružamo Audiju potrebne resurse.“

Čak se i Audijeva domaća tvornica u Ingolstadtu trenutno preuređuje i rekonfigurira za izgradnju vrhunskih električnih vozila, zajedno s Neckarsulm tvornicom. Kako se ne bi doveo u osjetljivu financijsku situaciju, proizvođač također želi smanjiti troškove s postavljenim ciljem uštede od 10 milijardi eura između 2018. i 2022. godine.

Q4 e-tron Sportback

Dakle, što je sljedeće za Audi električna vozila? Pa, sljedeće veliko lansiranje će biti za e-tron GT, sestrinski model već vrlo popularnog Porschea Taycana. Slijede Q4 e-tron i Q4 e-tron Sportback modeli (temeljeni na MEB platformi koja je također osnova Volkswagen ID.4). Bit će tu i Q2 e-tron model i vrlo su velike šanse da će zamjena R8 biti dostupna samo kao električno vozilo (možda će potpuno odustati od V10, iako se o tome navodno još uvijek raspravlja).

 

Piše: A. M.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here