PočetnaSoftverHobiFifa 15 demo review – prvi dio

Fifa 15 demo review – prvi dio

Dugo se očekivala ova ranija verzija Fife u kojom možemo vidjeti o kakvom se gameplayu radi i na čemu su radili u EA sportu čitavu godinu. Nakon prvih probnih utakmica koje smo „odradili“ na Fifi 15, možemo reći da je razmak u gameplayu između Fife 14 i Fife 15 jedak onome između neba i zemlje. Sam gameplay i tijek utakmice je odskočio daleko i puno dalje od onog na što smo navikli posljednjih godina.

Fifa 15 demo dolazi s 7 ekipa: Manchester City,PSG, Chelsea, Liverpool, Barcelona, Boca Juniors i Borussia Dortmund. Nakon svih potrebnih učitavanja igre, ne dolazite odmah u izbornik već se pokreće utakmica u kojoj ste vi na strani Liverpoola u utakmici protiv Manchester Citya. Ovo mi se ne čini kao najbolja odluka i mene samog je pri svakom pokretanju to pomalo nerviralo. Pri odabiru klubova, uz to vam se pojavljuju 4 slike koje objašnjavaju neke od promjena koje su napravljena na gameplayu kod igrača, vratara, ekipa i stadiona. Fifa 15 nuđa puno više formacija i jednostavniji način izmjena i sveg ostalog. Ekipe na demo verziji dolaze u dvije garniture dresa. Utakmica počinje. Prvo što je zasigurno upadljivo i svakom strastvenom igraču Fife ovo je veliko poboljšanje. Do sada uglavnom statična publika, postala je živahna, glasnija, u skladu s napadima, a doprinos igri je ogroman. Što se tiče komentatora, Fifa se drži svojih dužih miljenika, no sada su komentari daleko uzbudljiviji, prate svaku kontru, svaki klizeči start i govore o nekome igraču ili klubu kad su kod lopte.

Sudačke odluke su znatno poboljšane, a reakcije igrača i sudaca su znatno realnije. Prilikom auta, u slučaju da se lopta odbije ponovno u teren, a „ball boy“ već dobaci drugu igraču, jedan od suigrača mora otrčati i izbaciti ju van terena. Ovo je kratki osvrt na dio prije samog početka utakmice. Jedino što možemo reći, isprobajte.