PočetnaSoftverHobiFifa 15 demo review - drugi dio

Fifa 15 demo review – drugi dio

U prvom smo dijelu objasnili o svim sjajnim stvarima koje možemo vidjeti prije početka utakmica i pričali smo o nekoliko uočljivih detalja za vrijeme igre. Sada ulazimo u samo utakmicu.

Utakmica počinje. Publika je živnula, kao i komentatori, igrači se još malo razgibavaju za sebe na mjestu. Određeni gameplay je dosta brz sam po sebi no u izborniku prije početka utakmice možete prilagoditi stvari kao recimo brzinu utakmice, kvalitetu vratara, brzinu timova, kemiju među igračima i slično. Timovi su u početku zadani s različitim formacijama, uglavnom one s kojima igraju u stvarnosti. Prvi udarac na gol je upućen, reakcije vratara su nevjerojatne. Čak i vratar određen na najnižu razinu ima nevjerojatne sposobnosti. Reakcije su iznimno realne i ovaj segment igre je iznad svih očekivanja. Obrani nedostaje kemije. Naravno, to je od ekipe do ekipe ali ukupno kao formacija, djeluju pomalo nesložno. Da ne bi krivo shvatili, formacija u igri je vidljiva u svakom trenutku i posloženost igrača je odlična, no razmak između igrača u obrani i pomaganje stopera je malo slabije. Sjajne su duge dijagonale koje se mogu slati prema naprijed iz obrane. No, kod braniča i ostalih igrača sjajno su doprineseni klizeći startovi i oduzimanja lopti su na razini. Kartoniranje je puno slabije ali realnije, a ponašanje suca je puno bolje od onog do sad naviknutog „karton i čao.“ Igrači dolaze u sukob, žale se na odluke i objašnjavaju svoje starteve.

Slobodni je udarac. Novi sjajni načini udaranja kao što su „knuckle“, Roberto Carlos način ili onaj stari finesse šut donose u igru puno kreativnosti i mnogo više atraktivnosti. Šut ide preko živog zida, nevjerojatna obrana vrata, lopta se ipak odbija do igrača i slavlje počinje. No nakon nekoliko sekundi igrač primjećuje da je linijski sudac podigao zastavicu i gol se ne priznaje. Šok za navijače i igrače. Vrijedi isprobati.