Ako je vjerovati iskusnim kritičarima i pedantnim gledateljima, „The Emoji Movie“ je potpuna katastrofa. Animirani film premijerno je prikazan u posljednjem tjednu srpnja, a stručni komentari već su ga uspjeli pokopati.

Film prati likove unutar mobitela

Ideja o Emoji likovima u filmu svakako se tematski približila gledateljima koji se njima svakodnevno koriste na društvenim mrežama, no sama priča duboko je razočarala relevantne filmske stranice. „The Emoji Movie“ na Metacriticu je dobio samo deset od mogućih stotinu bodova, te skromnih 8% prolaznosti na stranici Rotten Tomatoes. Likovi iz mobitela nisu bolje prošli ni na portalu IMDb, s ocjenom 1.4/10. Ako nemate jak želudac za loše filmove, preporučamo da ga preskočite.

Negativni komentari na Twitteru samo se povećavaju

Ipak, to ga nije spriječilo da u prvom tjednu prikazivanja zaradi 25.7 milijuna dolara te zasjedne na drugo mjesto trenutno najpopularnijih filmova u Sjedinjenim Državama. Autori filma stoga uskoro mogu očekivati vraćanje uloženog budžeta od 50 milijuna dolara, ali i sigurnu zaradu, sudeći po navali gledatelja.

Piše: D.S.

Komentiraj