Prije desetak i više godina malo tko je mogao zamisliti scenarij u kojem će društvene mreže postati središte zbivanja mnogih pojedinaca. Dapače, mnoge društvene mreže koje su danas apsolutni hit, tada još nisu ni postojale. No, danas je vjerojatno lakše nabrojati osobe koje ne koriste društvene mreže, nego li one koje ih koriste.

Kako su društvene mreže postajale jako popularne, s njima su se izmjenjivali i mnogi trendovi. I to trendovi koji su obuhvatili društveni život, ali i onaj poslovni. Što se poslovnog tiče, posljednjih godina često se može naletjeti na informacije koje govore kako moramo paziti što stavljamo na društvene mreže, jer poslodavci tamo prate svaki naš korak. Prema podacima, provjera profila na društvenim mrežama postala je jedan od obaveznih koraka prilikom zapošljavanja novih zaposlenika.

Nedavno provedeno istraživanje u SAD-u pokazalo je kako čak 70 posto poslodavaca provjerava profile potencijalnih zaposlenika na društvenim mrežama. Nadalje, čak 30 posto tvrtki ima zaposlenu osobu unutar sektora ljudskih resursa koja se bavi provjerom profila na društvenim mrežama.

Zanimljivo je da se istraživanjem kandidata na internetu, eliminira čak 50 posto mogućih zaposlenika. Jedan od kriterija za dobivanje posla sve češće je i prisutnost na društvenim mrežama, odnosno lakše će posao dobiti kandidati koji su prisutni online. Istraživanje je također pokazalo kako više od četvrtine kandidata laže o svojim vještinama, što je zasigurno također odbojno za pridobivanje povjerenja poslodavaca.

Piše: M.Ž.

Komentiraj