• Segment osobnih računala i pametnih uređaja (PC and Smart Devices) ostao je vodeći u svojoj industriji po profitabilnosti, prosječna prodajna cijena po jedinici u ovom segmentu porasla je za  7,8 posto na godišnjoj razini
  • Segment podatkovnih centara (Data Center business) predstavio je najobuhvatniji novi proizvodni portfelj dosad koji uključuje ThinkSystem i ThinkAgile linije; prihod je porastao 14,2 posto na kvartalnoj razini; porast je zabilježen i u Europi i u Sjevernoj Americi
  • U sklopu Mobile segmenta predstavljeni su vrhunski novi telefoni uključujući Z2 Force koji je dostupan kod svih velikih operatera u SAD-u; prihod je na godišnjoj razini porastao za 2,4 posto, marža prihoda prije oporezivanja poboljšala se za 2,2 boda
  • Prihod je iznosio 10 milijardi američkih dolara, na istoj razini u usporedbi s istim razdobljem prošle godine; porast od 4,5 posto u usporedbi s prethodnim kvartalom
  • Operativna dobit se na kvartalnoj razini poboljšala za 110 milijuna američkih dolara, neto gubitak iznosio je 72 milijuna američkih dolara
  • Osnovni gubitak po dionici iznosio je 0,66 američkih centi ili 5,15 honkonških centi

 

LENOVO ThinkAgile

 

HONG KONG, kolovoz 2017. –  Snaga „strategije u 3 vala“ tvrtke Lenovo omogućila je bržu transformaciju poslovanja u prvom kvartalu, pri čemu je ostvarena dobra profitabilnost u segmentu osobnih računala i pametnih uređaja, kao i poboljšanja u prihodima i profitu u željenim područjima, uključujući poslovanja vezana uz podatkovne centre i mobilne uređaje.

Potaknut novim investicijama u zaposlenike i proizvode, segment podatkovnih centara tvrtke Lenovo (DCG) predstavio je najobuhvatniju proizvodnu liniju u svojoj povijesti, koja uključuje novi ThinkSystem and ThinkAgile porfelj te nastavlja izgrađivati end-to-end prodajnu organizaciju. Također, Mobile segment tvrtke Lenovo predstavio je značajne nove proizvode predvođene mobilnim telefonom Moto Z2 Force, koji je sada dostupan kod svih velikih operatera u SAD-u.

„U prvom kvartalu ove fiskalne godine ostvarili smo stabilnu izvedbu uz pomoć naše strategije u 3 vala. Zadržali smo vodeću poziciju kada je u pitanju profitabilnost na području osobnih računala, izgradili temelje na području mobilnih uređaja i podatkovnih centara te dodatno investirali u ‘Device + Cloud’ i ‘Infrastructure + Cloud’ powered by Artificial Intelligence,” izjavio je Yang Yuanqing, predsjednik i glavni izvršni direktor tvrtke Lenovo. „Napravili smo dobar napredak u svakom koraku naše strategije. Mobilni (MBG) segment posebice je nastavio s napredovanjem te je na putu da ostvari pozitivan rezultat u drugoj polovini ove fiskalne godine. Sektor podatkovnih centara (DCG) također dobro napreduje. Kako dva nova motora rasta napreduju uskoro očekujemo i održive rezultate.“

U prvom fiskalnom kvartalu, završno s 30. lipnjem 2017. godine, kvartalni prihod tvrtke Lenovo iznosio je 10 milijardi američkih dolara, što je otprilike na istoj razini kao prethodne godine, ali i predstavlja porast od 4,5 posto u usporedbi s prethodnim kvartalom. Gubitak prije oporezivanja u prvom kvartalu iznosio je 69 milijuna američkih dolara, dok je neto gubitak iznosom 72 milijuna dolara.

Operativna dobit porasla je za 110 milijuna američkih dolara u usporedbi s prethodnim kvartalom. Bruto dobit tvrtke za prvi fiskalni kvartal smanjila se 11 posto na godišnjoj razini na 1,4 milijarde američkih dolara, ali je ostala na istoj razini kao u prethodnom kvartalu, uz bruto maržu od 13,6 posto. Osnovni gubitak po dionici iznosio je 0,66 američkih centi, ili 5,15 honkonških centi.

Tvrtka Lenovo predstavila je svoju strategiju u 3 vala, balansirajući rast i profit PCSD segmenta, ubrzavajući poslovanje segmenata DCG i MBG, investirajući u područja nevezana uz hardver, kako bi zadovoljila suvremenu tržišnu dinamiku istodobno pozicionirajući tvrtku za dugoročni profitabilni rast. Lenovo investira u temeljne tehnologije i platforme sljedeće generacije koje će pomoći korisnicima prebaciti se u novo razdoblje interneta gdje će svi pametni uređaji biti povezanu na cloudu te pokretani umjetnom inteligencijom (AI).

Dok se Lenovo usmjerava na nove tehnologije sa svojom ‘Device + Cloud strategy’, Lenovo Capital and Investment Group (LCIG), pružatelj IoT rješenja, dosegnula je prvu kvartalnu prekretnicu s preko tri milijuna korisnika na svojoj Global API platformi.

Uz to, kako Lenovo nastavlja s ekspanzijom svog ekosustava, LenovoID (jedinstvena identifikacija korisnika Lenovo uređaja do kojih je moguće doći izravno) dostigla je broj od 225 milijuna korisnika u prvom kvartalu. Napredak koji Lenovo ostvaruje u poslovanju nevezanom uz hardver, poput softvera, usluga, i big data već donosi značajne rezultate i nove korisnike.

Na trećem uzastopnom događanju Tech World održanom u Šangaju u srpnju, Lenovo je demonstrirao nekoliko novih potrošačkih i komercijalnih proizvoda, kao što je SmartVest daystAR. Lenovo je također najavio investiciju u visini od 1,2 milijarde američkih dolara u istraživanje i razvoj umjetne inteligencije te će raditi s pametnim rješenjima i partnerstvima na području proizvodnje, zdravstva i transporta.

P.R.

Komentiraj