PočetnaOstaloPoslovne vijestiKompanija GoPro mora otpustiti čak 250 radnika

Kompanija GoPro mora otpustiti čak 250 radnika


Već smo pisali o problemima u tvrtki GoPro prije nekoliko mjeseci, no čini se kako se saga ove kompanije i dalje nastavlja. Negativni trend koji je započeo lošom prodajom drona Karma čini se poljuljao je stabilnost tvrtke koja iz mjeseca u mjesec bilježi poražavajuće rezultate. Zbog svih negativnosti koje su se javila u zadnjim kvartalima, iz uprave GoPro-a odlučili su kako je vrijeme za bolne rezove koje će osjetiti svi djelatnici tvrtke.

Nakon što su na tržište pustili dron Karma, kompanija je zapela u ogromne probleme. Zbog nedostataka drona, na tržištu se baš i nije proslavio i prodajni rezultati bili su daleko ispod očekivanja. To je načelo krizu u GoPro-u, koja se samo nastavila u posljednjem kvartalu kada je podbacila i prodaja akcijskih kamera. Glavni simbol tvrtke GoPro tako je pao ispod granica očekivanja i u tvrtki su shvatili da je vrijeme za bolne rezove.

gopro-karma-dron

Broj radnika u narednim će mjesecima biti smanjen za čak 20 posto. Konkretno, to znači otpuštanje čak 250 radnika, čime će GoPro pasti ispod 1000 zaposlenih. Takvi rezovi trebali bi uštedjeti tvrtki između 23 i 33 milijuna dolara, čime bi se stanje trebalo barem malo stabilizirati. No, rezovi će zahvatiti i čelnike ove popularne kompanije.

Primjerice, generalni direktor Nicholas Woodman u 2018. godini primati će samo 1 dolar plaće mjesečno, dok će se dio čelnika čak i povući sa svojih mjesta u tvrtki. Prema najavi iz kompanije, ovi bolni rezovi trebali bi omogućiti tvrtki da ‘prodiše’ u prvom kvartalu ove godine, dok bi se potpuni oporavak trebao dogoditi do sredine godine.

Ipak, cijela priča pomalo je šuplja jer GoPro već dugo na tržištu nije lider u punom smislu te riječi. Naime, na tržište akcijskih kamera uključili su se mnogi veliki igrači, s kojim se GoPro teško može boriti. Mnogi analitičari smatraju kako je zasićenje akcijskim kamerama preveliko i kako GoPro više ne može biti lider.

Stoga, preporučuju da se GoPro pozabavi nekim drugim sektorom i gradi novi svijet na temelju svojeg prepoznatljivog imena. No, teško je otvarati nova tržišta kada financije nisu u najboljem redu, kada morate otpustiti dio radnika i kada morate ugasiti proizvodnju dronova (koji su trebali biti stvar za budućnost).

Piše: M.Ž.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular