IBM Hrvatska je danas na tradicionalnom godiÅ¡njem dogaÄanju pod nazivom Dan financijskih rjeÅ¡enja predstavio pristupe, usluge i rjeÅ¡enja namijenjena financijskom sektoru usmjeravajuÄi se na naÄine smanjenja sloÅŸenosti u poslovanju s klijentom u srediÅ¡tu, vaÅŸnosti transformacije IT infrastrukture temeljene na managed i cloud uslugama te ulozi druÅ¡tvenih mreÅŸa za banke i financijske institucije.
U posljednjoj studiji za bankarsku industriju IBM-ovog Instituta za poslovnu vrijednost (IBM Institute for Business Value), rezultati su pokazali da gotovo 90% bankara vjeruje da je transformacija iz danaÅ¡njeg statusa quo jedini naÄin poveÄanja profitabilnosti.
Banke buduÄnosti moraju se mijenjati i krenuti prema razvoju operacija usmjerenih prema klijentu koristeÄi sofisticirane naÄine dobivanja uvida (informacija) kako bi poboljÅ¡ale upravljanje rizikom, odreÄivanje cijena, performanse kanala distribucije te zadovoljstvo samog klijenta.
IBM je definirao Äetiri imperativa na koje se banke moraju fokusirati kako bi stekle odrÅŸivu prednost:
-
Optimizacija rizika korištenjem informacija
-
Bolja usmjerenost prema klijentu
-
PoveÄanje prilagodljivosti i operativne izvrsnosti
-
Poticanje inovacija uz upravljanje troškovima
Globalni voditelj za bankarsku industriju u IBM-u, Paul Davis III predstavio je IBM-ov pristup u personalizaciji ponude i cijena prema klijentu, dok je IBM-ov globalni voditelj za odnose s klijentima u bankarskoj i financijskoj industriji, Kwafo Ofori – Boateng pred viÅ¡e od 150 sudionika govorio je o transformaciji korisniÄki usmjerenih procesa za digitalne klijente.
UspjeÅ¡no poslovanje ostvarit Äe one institucije koje Äe moÄi balansirati rizik, zaradu i financijsku inovaciju, te koristiti napredne tehnike segmentacije i metode odreÄivanja cijena kako bi proizvele i isporuÄile najbolju uslugu preko svih svojih kanala distribucije. Ulaganje u ljude, promjene u procesima i novi alati su glavni preduvjeti za provoÄenje inicijativa koje Äe osigurati pametniju buduÄnost.
Social Business â Social Banking
O ulozi i vaşnosti društvenih mreşa za današnje poslovanje govorio je Thomas Bryner iz IBM-a Švicarska.
Posljednjih nekoliko godina uÅ¡li smo u novu IT eru, eru Social Businessa o Äijoj eksploziji, nevjerojatnoj statistici, inovativnim idejama i modelima svjedoÄimo svakodnevno. Strategija Social Business u bankarstvu je strategija modernizacije odnosa s komitentima koriÅ¡tenjem eksternih i internih social paradigmi i tehnologija. Njeno kvalitetno izvrÅ¡enje rezultirat Äe veÄom profitabilnoÅ¡Äu poslovanja i veÄim zadovoljstvom korisnika banke.
KoriÅ¡tenje javnih druÅ¡tvenih mreÅŸa u bankarskom poslovanju za promotivne i prodajne svrhe jest svakako vaÅŸan, ali tek jedan segment u ukupnoj Social Business strategiji. Tek njeno provoÄenje koriÅ¡tenjem infrastrukture za interne druÅ¡tvene mreÅŸe omoguÄava komunikaciju, suradnju, povezivanje i stvaranje nove vrijednosti â brÅŸe i Å¡ire nego ikada prije.
IBM-ovo rjeÅ¡enje za druÅ¡tveno poslovanje pod nazivom IBM Connections namijenjeno je poslovanju primjerenom dobu druÅ¡tvenih mreÅŸa i nudi bezbroj novih moguÄnosti za unapreÄenje timskog rada unutar organizacija te utjeÄe na produktivnost i internu uÄinkovitost tvrtke.
Pure Systems â iskustveno integrirani sustavi
Tijekom dogaÄanja, IBM-ovi struÄnjaci predstavili su IBM-ove sustave PureSystems. Zbog poveÄanja koliÄine i sloÅŸenosti podataka nastala je potreba za jednostavnijim pristupom upravljanju s IT-ijem. Iskustveno integrirani sustavi iz osnova mijenjaju IT ÅŸivotni ciklus, smanjuju troÅ¡kove, Å¡tede vrijeme i resurse i ubrzavaju inovacije. Sustavi PureSystems kombiniraju fleksibilnost sustava opÄenite namjene, elastiÄnost clouda i jednostavnost ureÄaja; integriraju se po dizajnu i isporuÄuju s ugraÄenim znanjem.
DrukÄiji pristup informatici – Managed Services
Hrvoje SupiÄ iz IBM-a Hrvatska upoznao je sudionike dogaÄanja s drukÄijim pristupom informatici usmjeravajuÄi se ponudu upravljanja uslugama (managed services).
âNa trÅŸiÅ¡tu postoji cijeli spektar ponuda koji omoguÄavaju transformaciju infrastrukture na naÄin koji najbolje odgovara situaciji na strani korisnika IT usluge. Korporacije se odluÄuju za transformaciju s ciljem smanjivanja ukupnih troÅ¡kova, smanjivanja kapitalnih izdataka i dodatnog zaduÅŸivanja, smanjivanja rizika vezanih za ljudske resurse u vlastitim odjelima informatike, poveÄanja sigurnosti, i ostalo. Tvrtke koje Äe spremno odgovoriti na kompleksne izazove trÅŸiÅ¡ta su upravo one tvrtke koje imaju moderno ustrojen IT odjel fokusiran na izvrÅ¡avanje usluga primarno prema kupcima i djelatnicima kompanije”, izjavio je voditelj odjela za Managed i Cloud usluge za srednju i istoÄnu Europu, Rusiju i Tursku, Hrvoje SupiÄ.
Banke i osiguravajuÄa druÅ¡tva u regiji transformiraju dijelove infrastrukture â serverske farme, sustave pohrane podataka, priÄuvne podatkovne centre â na naÄin da ih koriste kao uslugu. Tehnologija se vraÄa u fokus, ali na naÄin koji zahtjeva drugaÄiji pristup. KonaÄan rezultat je poveÄana produktivnost, smanjeni troÅ¡kovi i veÄa fleksibilnost.