PočetnaOstaloPoslovne vijestiIBM Dan financijskih rješenja

IBM Dan financijskih rješenja


IBM Hrvatska je danas na tradicionalnom godiÅ¡njem događanju pod nazivom Dan financijskih rjeÅ¡enja predstavio pristupe, usluge i rjeÅ¡enja namijenjena financijskom sektoru usmjeravajući se na načine smanjenja sloÅŸenosti u poslovanju s klijentom u srediÅ¡tu, vaÅŸnosti transformacije IT infrastrukture temeljene na managed i cloud uslugama te ulozi druÅ¡tvenih mreÅŸa za banke i financijske institucije.

U posljednjoj studiji za bankarsku industriju IBM-ovog Instituta za poslovnu vrijednost (IBM Institute for Business Value), rezultati su pokazali da gotovo 90% bankara vjeruje da je transformacija iz današnjeg statusa quo jedini način povećanja profitabilnosti.

Banke budućnosti moraju se mijenjati i krenuti prema razvoju operacija usmjerenih prema klijentu koristeći sofisticirane načine dobivanja uvida (informacija) kako bi poboljšale upravljanje rizikom, određivanje cijena, performanse kanala distribucije te zadovoljstvo samog klijenta.

IBM je definirao četiri imperativa na koje se banke moraju fokusirati kako bi stekle odrşivu prednost:

  • Optimizacija rizika koriÅ¡tenjem informacija

  • Bolja usmjerenost prema klijentu

  • Povećanje prilagodljivosti i operativne izvrsnosti

  • Poticanje inovacija uz upravljanje troÅ¡kovima

Globalni voditelj za bankarsku industriju u IBM-u, Paul Davis III predstavio je IBM-ov pristup u personalizaciji ponude i cijena prema klijentu, dok je IBM-ov globalni voditelj za odnose s klijentima u bankarskoj i financijskoj industriji, Kwafo Ofori – Boateng pred viÅ¡e od 150 sudionika govorio je o transformaciji korisnički usmjerenih procesa za digitalne klijente.

Uspješno poslovanje ostvarit će one institucije koje će moći balansirati rizik, zaradu i financijsku inovaciju, te koristiti napredne tehnike segmentacije i metode određivanja cijena kako bi proizvele i isporučile najbolju uslugu preko svih svojih kanala distribucije. Ulaganje u ljude, promjene u procesima i novi alati su glavni preduvjeti za provođenje inicijativa koje će osigurati pametniju budućnost.

Social Business – Social Banking

O ulozi i vaşnosti društvenih mreşa za današnje poslovanje govorio je Thomas Bryner iz IBM-a Švicarska.

Posljednjih nekoliko godina ušli smo u novu IT eru, eru Social Businessa o čijoj eksploziji, nevjerojatnoj statistici, inovativnim idejama i modelima svjedočimo svakodnevno. Strategija Social Business u bankarstvu je strategija modernizacije odnosa s komitentima korištenjem eksternih i internih social paradigmi i tehnologija. Njeno kvalitetno izvršenje rezultirat će većom profitabilnošću poslovanja i većim zadovoljstvom korisnika banke.

KoriÅ¡tenje javnih druÅ¡tvenih mreÅŸa u bankarskom poslovanju za promotivne i prodajne svrhe jest svakako vaÅŸan, ali tek jedan segment u ukupnoj Social Business strategiji. Tek njeno provođenje koriÅ¡tenjem infrastrukture za interne druÅ¡tvene mreÅŸe omogućava komunikaciju, suradnju, povezivanje i stvaranje nove vrijednosti – brÅŸe i Å¡ire nego ikada prije.

IBM-ovo rjeÅ¡enje za druÅ¡tveno poslovanje pod nazivom IBM Connections namijenjeno je poslovanju primjerenom dobu druÅ¡tvenih mreÅŸa i nudi bezbroj novih mogućnosti za unapređenje timskog rada unutar organizacija te utječe na produktivnost i internu učinkovitost tvrtke.

Pure Systems – iskustveno integrirani sustavi

Tijekom događanja, IBM-ovi stručnjaci predstavili su IBM-ove sustave PureSystems. Zbog povećanja količine i sloÅŸenosti podataka nastala je potreba za jednostavnijim pristupom upravljanju s IT-ijem. Iskustveno integrirani sustavi iz osnova mijenjaju IT ÅŸivotni ciklus, smanjuju troÅ¡kove, Å¡tede vrijeme i resurse i ubrzavaju inovacije. Sustavi PureSystems kombiniraju fleksibilnost sustava općenite namjene, elastičnost clouda i jednostavnost uređaja; integriraju se po dizajnu i isporučuju s ugrađenim znanjem.

Drukčiji pristup informatici – Managed Services

Hrvoje Supić iz IBM-a Hrvatska upoznao je sudionike događanja s drukčijim pristupom informatici usmjeravajući se ponudu upravljanja uslugama (managed services).

„Na trÅŸiÅ¡tu postoji cijeli spektar ponuda koji omogućavaju transformaciju infrastrukture na način koji najbolje odgovara situaciji na strani korisnika IT usluge. Korporacije se odlučuju za transformaciju s ciljem smanjivanja ukupnih troÅ¡kova, smanjivanja kapitalnih izdataka i dodatnog zaduÅŸivanja, smanjivanja rizika vezanih za ljudske resurse u vlastitim odjelima informatike, povećanja sigurnosti, i ostalo. Tvrtke koje će spremno odgovoriti na kompleksne izazove trÅŸiÅ¡ta su upravo one tvrtke koje imaju moderno ustrojen IT odjel fokusiran na izvrÅ¡avanje usluga primarno prema kupcima i djelatnicima kompanije”, izjavio je voditelj odjela za Managed i Cloud usluge za srednju i istočnu Europu, Rusiju i Tursku, Hrvoje Supić.

Banke i osiguravajuća društva u regiji transformiraju dijelove infrastrukture – serverske farme, sustave pohrane podataka, pričuvne podatkovne centre – na način da ih koriste kao uslugu. Tehnologija se vraća u fokus, ali na način koji zahtjeva drugačiji pristup. Konačan rezultat je povećana produktivnost, smanjeni troškovi i veća fleksibilnost.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular