PočetnaOstaloPoslovne vijestiAndroid korisnici i dalje troše malo novaca na aplikacije

Android korisnici i dalje troše malo novaca na aplikacije


Apple i Google dva su velika igrača koji redovito vode borbu na tržištu informatičkom tehnologijom. Ponajviše je ta borba fokusirana u posljednje vrijeme na tržište pametnih telefona gdje i jedan i drugi tehnološki div imaju svoje predvodnike. Apple već dugo vremena održava svoj iOS sustav stabilnim i kvalitetnim te održava zadovoljnost korisnika, dok Google s svojim Androidom uvelike raste u posljednjih nekoliko kvartala.

No, bez obzira na Googleov rast, Apple je ipak već dugo godina bolji u jednom segmentu od Androida. Naime, korisnici Apple uređaja troše više novaca na kupnju aplikacija, nego što to čine korisnici na Android sustavima. Iskreno rečeno, ovo nije nimalo začuđujuće kada znamo da iOS bazirane uređaje koriste osobe koje su malo imućnijeg imovinskog stanja. Ako gledamo geografski to su Amerikanci gdje je standard života dosta veći nego na primjer kod nas na Balkanu. Ovi podaci, bez obzira što je Android preuzeo vodeću ulogu po zastupljenosti u svijetu, već se dugo vremena ne mijenjaju. Vjerojatno će tako ostati i u narednim mjesecima i godinama jer Google ostaje vičan svojoj politici da (svi) proizvodi koji se nalaze u njegovom asortimanu moraju biti besplatni.

Studija IBM-a pokazala je da korisnici iOS sustava troše upola više novca nego korisnici Android sustava. Prema statistikama, za iOS je vezano čak 23% prodaje, dok je za Android vezano samo 4,6 posto. Pri tome korisnici Android sustava potrošili su svega u prosjeku 48 dolara, dok su korisnici iOS uređaja trošili oko 94 dolara. Razlike su velike, ali ne vjerujemo da takvi podaci Google posebno zabrinjavaju. Oni se vode politikom da prošire svoje tržište što je više moguće, a to ima za sada uspijeva.

Kao što smo već spomenuli takav trend prodaja aplikacija u budućnosti će vjerojatno biti nastavljen. Korisnici Android uređaja imaju ponuđeno nevjerojatno mnoštvo raznih besplatnih aplikacija, dok je kod Apple situacija malo drugačija. Apple preferira pustiti na shop aplikacije koje su kvalitetne pa stoga radi provjeru prije objave aplikacija na shopu, dok Google dopušta svima da objave sve aplikacije na njihovom app dućanu.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular