Tvrtka HDM koja je otkupila prava na brend Nokia nedavno nam je predstavila novu verziju vrlo popularnog modela telefona Nokia 3310. Gotovo je nevjerojatan interes koji je taj redizajnirani uređaj probudio među korisnicima i medijima.

Njegovo predstavljanje zasjenilo je mnoge druge modele i slobodno možemo reći kako je ovaj klasični telefon postao najpopularniji pojam u prvim mjesecima 2017. godine.

Unatoč velikoj medijskoj pažnji i interesu korisnika, svi su se pitali može li se ta popularnost odraziti i na rezultate prodaje. Mnogi su u to sumnjali uz tezu da je medijska pozornost dignuta zbog nostalgičnosti velikog broja ljudi, ali kako nitko ne želi uređaj koji je godinama iza svoje ere.

Ipak, čini se kako najnoviji rezultati ne idu u prilog tim skepticima, jer prema prvim prednarudžbama internes za Nokia 3310 uređajem itekako je velik.

Britanska kompanija Carphone Warehouse je jedna on onih koja je počela primati prednarudžbe, a čelnici kompanije ostali su iznenađeni brojem narudžbi za ovaj telefon. Kazali su kako je broj prednarudžbi iznimno velik i kako ih je ovakav odaziv korisnika jako iznenadio, s obzirom na činjenicu da se radi o klasičnom telefonu.

Zanimljivo je također vidjeti i činjenicu da je interes za brendom Nokia iznimno porastao, što je bio jedan od ključnih ciljeva tvrtke HMD kada su objavili kako će redizajnirati model Nokia 3310.

Prema statistikama pretraga, internes za brendom Nokia je u zadnje vrijeme narastao čak za 800 posto, što bi moglo dati jedan novi vjetar u leđa ovoj posrnuloj kompaniji.

Piše: D.Ž.

Komentiraj