Iako često volimo spominjati kako je Apple svojim pametnim satom poharao tržište, čini se kako se poslovni rezultati malo mijenjaju. Naime, prema podacima iz drugog kvartala ove godine, najviše prometa na tržištu nosivih uređaja napravio je Xiaomi. Ova kineska uzdanica posljednjih je godina zapela u probleme, no nakon određenih smjena unutar kompanije čini se da stvari napokon liježu na svoje mjesto.

Zanimljivo, Apple u tom kvartalu nije bio ni na drugom mjestu, jer se tamo pozicionirao Fitbit. Appleu je pripalo tek treće mjesto, no s obzirom na to da nas uskoro očekuju novi proizvodi iz ove kompanije, vidjet ćemo kako će se kretati situacija na tržištu.

Drugoplasirani Fitbit je kompanija koja je poznata po svojim pametnim narukvicama, koje uglavnom nose fitness fanatici. No, valja napomenuti kako je Fitbit u svojevrsnom padu, jer su poslovni rezultati iz prošle godine bili puno bolji. Možda je upravo to razlog zašto se Fitbit odlučio na proizvodnju vlastitog pametnog sata, koji bi trebao konkurirati Apple Watchu.

Fitbit Ionic je pametni sat s brojnim opcijama, koje će sigurno provući znatiželjne korisnike. U svojoj osnovnoj biti ovaj je uređaj ponovo namijenjen ljudima koji obožavaju pratiti rezultate u području fitnessa i zdravlja. Sat u sebi ima ugrađene mnoge senzore pomoću kojih je moguće pratiti zdravstveno stanje, a tu su i GPS te NFC.

Uređaj je vodootporan i može ići do dubine od 50 metara. Ima fantastičnu bateriju, čije je trajanje čak 4 dana s jednim punjenjem. Zanimljivo, uređaj ima i mogućnost beskontaktnog plaćanja.

Ono što odlikuje ovaj uređaj u softverskom smislu su mnoge aplikacije namijenjene za fitness entuzijaste, a tu je i operativni sustav izrađen u Fitbitu koji je kompatibilan s Appleovim sustavom, Androidom i Windowsima. Uređaj bi se u prodaji trebao pojaviti u listopadu, a cijena će iznositi 299 dolara.

Piše: M.Ž.

Komentiraj