PočetnaInternetZabavaNetflix raste! Je li došao kraj klasičnoj kabelskoj televiziji?

Netflix raste! Je li došao kraj klasičnoj kabelskoj televiziji?


Zadnjih 10-ak godina, pojavom pametnih telefona, streaming opcija te video servisa, način na koji gledamo televiziju značajno se promijenio. Televizija nisu više samo 3, 4 velike TV mreže i jedan veliki ekran na zidu dnevnog boravka. Danas želimo gledati filmove, serije i emisije sa više ekrana (mobitela, TV-a, laptopa, tableta…), te u vrijeme kada nam to najviše odgovara bez ograničenja TV rasporeda.

Upravo je to jedan od razloga zašto kabelska televizija bilježi konstantan pad, dok ‘on demand’ streaming servisi neprestano rastu, a kralj među njima definitivno je Netflix. Tako se dogodilo ono neizbježno, Netflix je u prvom kvartalu ove godine prerastao kabelsku televiziju po broju pretplatnika u SAD-u.

To potvrđuju službeni podaci Netflixa koji su objavljeni sredinom travnja, te podaci Leichtman Researh grupe u istraživanju broja TV pretplatnika u SAD-u. Netflix u SAD-u ima 50,85 milijuna pretplatnika, dok velike kabelske TV mreže broje 48,61 milijun pretplatnika. Ovi brojevi se, naravno, ne odnose na TV u cjelini, jer ne uključuju 33,19 milijuna satelitskih TV korisnika. No, ovo je i dalje veliki uspjeh za streaming servise koji do prije 5 godina nisu imali ni upola korisnika kao danas.

NETFLIX STATISTIKA
Izvor slike: Statista

Do ove promjene, došlo je zbog izmjene načina na koji ljudi gledaju TV, ali i zbog velikih ulaganja Netflix-a u vlastiti originalni sadržaj, čija je kvaliteta vrlo visoka te se može natjecati sa onima etabliranih TV mreža.

Netflix se brzo širi i u inozemstvu, te ulažu sve svoje napore u rast usluge u više od 190 zemalja diljem svijeta. To vidimo i na primjeru Hrvatske gdje Netflix stalno donosi promjene, a o uvođenju titlova na hrvatskom jeziku smo i mi pisali. Sljedeći mjesec se očekuje da će Netflix konačno dosegnuti brojku od 100 milijuna korisnika diljem svijeta.

I za kraj, valja napomenuti kako Netflix nije jedini streaming servis koji dobiva sve veći i veći broj pretplatnika, jer i konkurencija poput Amazon-a, Hulu-a, YouTube-a i ostalih, raste, osvaja udjele na tržištu i ‘krade’ korisnike kabelskoj televiziji.

Piše: K.I.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular