PočetnaInternetYoutubeYouTube uvodi pretplatu i veći broj reklama za one koji ju ne...

YouTube uvodi pretplatu i veći broj reklama za one koji ju ne žele platiti

YouTube želi stati na kraj glasinama da premalo plaćaju glazbenike i uskoro će povećati količinu reklamnog sadržaja između glazbenih spotova. Nova, najavljena vrsta pretplate, kojom su već nezadovoljni mnogi korisnici, smanjila bi broj reklama, ali povećala troškove.


YouTube želi stati na kraj glasinama da premalo plaćaju glazbenike i uskoro će povećati količinu reklamnog sadržaja između glazbenih spotova. Nova, najavljena vrsta pretplate, kojom su već nezadovoljni mnogi korisnici, smanjila bi broj reklama, ali povećala troškove.

Zatrpanost reklamama neće doživjeti svi korisnici koji ipak odbiju platiti pretplatu, nego samo oni koji YouTube slušaju jako dugo, odnosno koriste ga kao glazbenu platformu. Nitko neće biti sretan hrpom reklama nakon (ili prije) slušanja omiljene pjesme, a toga je itetako svjestan Lyor Cohen, YouTubeov globalni čelnik za glazbu.

„Naš najvažniji prioritet u YouTubeu je pružanje izvrsnog korisničkog iskustva, uključujući mogućnost da se korisnici ne susreću s previše reklama. Postoji puno više ljudi u našem djelokrugu koje možemo isfrustrirati i zavesti kako bi počeli plaćati pretplatu“, hladno je izjavio Cohen.

Lyor Cohen uvjeren je da se radi o dobrom potezu tvrtke

Naravno, YouTube želi pod svaku cijenu spriječiti daljnji rast Spotifyja i Apple Musica. Nastoje se tako boriti za prevlast među glazbenim platformama, ali i povećati godišnju zaradu koja se 2017. kretala oko 10 milijardi dolara, većinski upravo zahvaljujući reklamama.

YOUTUBE HRVATSKA

Broj korisnika, kao i profit Spotifyja, stalno raste

„Nećete biti sretni ako vam odmah nakon pjesme ‘Stairway to Heaven’ pustimo reklamu. Jednom kada uvjerimo korisnike da plate pretplatu, sva će buka oko toga nestati“, zaključuje Cohen.

Možda se YouTube izgubio u novcu i marketinškim kampanja, a možda su baš izabrali pravi put za rušenje novih financijskih rekorda u 13-godišnjoj povijesti tvrtke. Svima nam ostaje razmotriti hoćemo li se zbog najavljene pretplate prebaciti na jednu od besplatnih platforma poput SoundClouda ili trpjeti veliki broj reklama na YouTubeu. Tko zna, možda netko i odluči platiti pretplatu.

Piše: D.S.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular