Željom da pojednostave kompliciranu seriju streaming proizvoda koja se stvorila na YouTubeu, njegovi zaposlenici počeli su raditi na novoj, glazbenoj plaformi. Remix, kako bi se trebala zvati, kombinacija je Google Play servisa i YouTube Reda, a službeno će biti predstavljena u ožujku 2018.

Remix će svojim korisnicima nuditi slušanje glazbe i gledanje video sadržaja u obliku raznoraznih spotova. Odgovor je to YouTubea na kritiku glazbene industrije koja ga ne voli zbog slabog odnosa prema autorskim pravima, kao i nedovoljnih isplata umjetnicima. Naravno, Remix neće biti besplatna usluga, jer želi konkurirati drugim glazbenim platformama.

Remix će biti oslobođen najvećeg YouTubeovog problema, reklama

Spotify trenutno broji 140 milijuna korisnika, od kojih je 50 milijuna pretplaćeno, dok brojke Apple Musica polaku rastu iznad 30 milijuna usera. Dosadašnji projekti najpoznatije video platforme, YouTube Key Music te Google Play Music, nisu zadovoljili slušatelje, pa se nadaju da će im upravo Remix osigurati željenu popularnost.

Spotify koristi više od 140 milijuna glazboljubaca – ima li mjesta za Remix?

Ugovor su zasad potpisali s kućom Warner Music Group, a ostaje nam vidjeti kako će se situacija dalje razvijati. Još jedna YouTubeova plaćena usluga, YouTube Red, prošle je godina imala samo 1,5 milijuna pratitelja. S obzirom da originalna plaftorma dnevno dobiva milijarde pregleda, ovakve brojke za posebne usluge nisu ni blizu željenima.

Hoće li i kako Remix promijeniti njihovu poziciju u online glazbenoj sferi, zasad ne otkrivaju. Znamo da za uspjeh moraju učiti na starim greškama i korisnicima ponuditi nešto novo. Nešto što dosad nitko nije ponudio.

Piše: D.S.

Komentiraj