PočetnaInternetPayPal proširio opseg zaštite korisnika

PayPal proširio opseg zaštite korisnika


PayPal je poznati svjetski servis za vršenje usluga plaćanja preko interneta. Korištenje PayPala je vrlo jednostavno i sigurno te je iz tog razloga postao zapravo standard kada su usluge takve vrste u pitanju. No, bez obzira na svu sigurnost kojom se hvale iz PayPala mnogi su kupci ostali kratkih rukava jer PayPal ima ograničeni raspon za rješavanje sukoba koji mogu nastati. Čini se da je veliki problem kupaca napokon riješen jer od 1.srpnja ove godine PayPal pruža novi krug zaštite kupaca, odnosno korisnika PayPal usluga.

Moram priznati da sam prije godinu dana i sam bio žrtva jedne PayPal prevare gdje mi je prodavač trebao isporučiti određenu uslugu, odnosno prodati nešto nematerijalno, no on to nije učinio. Ja sam uplatio novac i to pozamašan i ostao sam prevaren. Nažalost u tim trenutcima nisam bio upoznat s činjenicom da se ne mogu žaliti i dobiti sukob ukoliko se radi o nematerijalnoj robi. Prodavač je sigurno bio upoznat s tom činjenicom i iskoristio je to protiv mene. Žalio sam je PayPalu i pisao pisma i molbe za povratom novca, no na kraju je taj novac ipak pripao varalici s druge strane. Samo da još naglasim da sam imao dokaze za apsolutno sve u vezi prevare, no i dalje me PayPal lijepo otkantao jer nisu pokrivali taj dio slučajeve.

Sada se stvar mijenja i PayPal je odlučio pokriti i takve slučajeve gdje se radi o nematerijalnoj robi ili uslugama. Veliki je to korak naprijed, a uvjeren sam kako je nastao zahvaljujući tome što se sve više korisnika žali na tavu vrstu prevare. Također, usluge su danas sve zastupljenije na tržištu i sve češće će se putem PayPala plaćati usluge, a ne proizvodi jer se cjelokupno tržišno područje orijentira u tom smjer. Uglavnom, sada ste sigurni i u slučaju da se nađete prevareni a središte trgovanja bila je neka nematerijalna stvar ili usluga.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular