Spotify je jedan od najpopularnijih glazbenih servisa na svijetu, a nova izvješća idu mu znatno u prilog. Naime, prema novim izvješćima Spotify raste i to vrlo kvalitetno, a veća baza korisnika posljedično znači i veće količine priljeva novca u blagajnu. No, rast je ostvaren zahvaljujući kvalitetnom radu ekipa sa Spotifyja, koja marljivo dogovora i pregovara uvjete s mnogim izdavačkim kućama.

Posljednji rast vrlo vjerojatno je bio uvjetovan činjenicom da je Spotify dogovorio suradnju s izdavačkim kućama Universal Music Group i Sony. Ovom suradnjom upotpunili su svoju bogatu bazu glazbe, te privukli nove korisnike.

Spotify je nedavno iznio informacije kako su dosegli broj od 60 milijuna pretplatnika. Prema informacijama koje su plasirane nekoliko mjeseci prije toga, točnije u ožujku, Spotify je ima 50 milijuna pretplatnika. Dakle, u samo nekoliko mjeseci porasli su za 10 milijuna i to ih svakako treba razveseliti.

Uz 60 milijuna pretplatnika, tu je i 140 milijuna aktivnih korisnika mjesečno. Dakle, radi se o jako velikoj bazi korisnika, od koje dosta veliki dio njih stvarno i troši novac na Spotifyju. Kada smo već kod brojki bilo bi glupo ne spomenuti kako se na Spotifyju nalazi i ogromna količina glazbe. Prema posljednjim informacijama, na Spotifyju se može poslušati više od 30 milijuna pjesama.

Svi ovi fantastični rezultati svrstavaju Spotify u sam vrh ljestvice najpopularnijih servisa za slušanje glazbe. Ukoliko se njihov rast nastavi i u budućnosti, mogli bi sebi osigurati lidersku poziciju i održati se na vrhu neku vrijeme.

Piše: D.Ž.

Komentiraj