PočetnaInternetKorisne aplikacijeNajbolji web preglednici u 2017: Microsoft Edge u padu

Najbolji web preglednici u 2017: Microsoft Edge u padu


Microsoft’s Edge je u prošlom mjesecu, pao na najniži udio korisnika od svog postojanja, dok je Google Chrome došao do svoje najviše razine od čak 60%.

Microsoft’s Edge je potonuo na svoj najniži korisnički udio, s manje od 16% korisnika Windows 10, koji su pokretali ovaj preglednik tijekom listopada. Prema američkoj tvrtki za istraživanje tržišta Net Applications, udio korisnika Edge preglednika je u značajnom padu.

Interesantno je da je pad još veći kod korisnika Windows 10 operativnog sustava gdje je Edge zadani preglednik za ovaj OS, a uz to Edge i radi samo na sustavu Windows 10. Svi korisnici Windowsa 10, koristili su Edge kao svoj omiljeni web preglednik u samo 15,7% slučajeva. Ovi se podaci odnose na listopad ove godine dok je u ožujku, Edgeov udio u sustavu Windows 10 bio oko 22%.

 

web preglednik edge
Izvor: IDG

 

Podsjetimo da je Edgeov udio u operacijskom sustavu Windows 10, započeo sa 36% kada je operacijski sustav debitirao, od tada je u stalnom padu, završivši 2015. na 28%, a 2016. na 22%.

Kada bi svaki korisnik sustava Windows 10 odabrao Edge kao svoj omiljeni web preglednik, sada bi imao udio korisnika od 29,3%, umjesto toga, linija trenda pokazuje da sve više korisnika Windows 10 sustava sve manje koristi Edge. Jednostavno rečeno, Edge nikada nije dobro prihvaćen među korisnicima sustava Windows 10. I u ovom trenutku, to može biti put u nepovratnom smjeru.

Teško je zamisliti koju bi sada strategiju mogao Microsoft upotrijebiti, kako bi uspješno nagovorio značajan broj korisnika da se vrate Edgeu, osim ako je Microsoft spreman poduzeti neke očajničke mjere, poput zabrane svih ostalih preglednika uz svoj operativni sustav, što bi mogli izazvati i kontra efekt.

 

najbolji web preglednik 2017
Izvor: IDG

 

Ako pogledamo ostale najpopularnije web preglednike situacija je slijedeća:  Appleov Safari je takošer u padu i trenutno se nalazi na 4,4% posto udjela. Dok su Mozilla Firefox sa 13,1% i Google Chrome sa 59,8% udjela u porastu. Za Firefox, listopadski skok je bio najveći u posljednjih tri godine. U međuvremenu, Chrome se nastavio penjati ka ljestvici od 60% udjela, ali mu i dalje bježi za dlaku. Međutim očekuje se da bi Chrome, kao najomiljeniji web preglednik trebao preskočiti i tih 60% do kraja godine.

Piše: D.Ž.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular