PočetnaInternetGmail uspije blokirati čak 99,9 posto spama

Gmail uspije blokirati čak 99,9 posto spama


Bez imalo prijepora možemo reći kako je spam postao online napasnik modernog doba. Osobe koje koriste e-mail, posebice u povećanoj mjeri, već su naučile da se protiv spama teško boriti i da dolazi u raznim oblicima. Takve osobe najčešće su već naviknule na neprestano bombardiranje spam porukama i vješto znaju izbjeći sve takve poruke. Nerijetko se događa da te osobe odluče pokazati zube pošiljateljima spama, pa podnose prijave kako bi se sankcionirali pošiljatelji. Nažalost, danas je span prisutan u tolikoj mjeri da bi ga se jako teško moglo riješiti.

Mnoge velike kompanije prepoznaju span kao pošast modernog doba i ulaze u borbu protiv njega. Danas mnoge te kompanije posjeduju vlastite e-mail servise preko kojih možemo primati i slati elektroničku poštu. Svi se ti servisi na razne načine pokušavaju boriti protiv spama na svoj načina, a nekima to uspijeva u većoj ili manjoj mjeri. Definitivno na tom području među liderima je veliki Google, odnosno njihov servis Gmail. Gmail je u svijetu poznat kao jedan od najsigurnijih i najkvalitetnijih servisa takve vrste, a sve je to plod ustrajnog rada na servisu, a posebno na području borbe protiv spam poruka.

Prema izvještaju koji je objavio Google, trenutno je kod Gmaila situacija takva da se uspijeva otkloniti čak 99,9 posto spama. Dakle, u konačnici ostaje samo 0,1 posto koji dospijeva do korisnika, što se čini kao zbilja mali postotak, ali to u praksi i ne izgleda tako. Što je razlog tolikog primanja spam poruka? Prema izvještaju Kaspersky-a čak 59,2 posto svih elektroničkih poruka koje su u opticaju je spam. Ovaj podatak se odnosi na prvo tromjesečje ove 2015. godine, no nimalo ne sumnjamo kako je ovaj podatak primjenjiv i na druga razdoblja. Iz toga razloga u našem elektroničkom poštanskom pretincu nalazi se toliko spama, bez obzira što Google uspijeva otkloniti čak 99,9 posto.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular