YouTube jedan je od najboljih Googleovih proizvoda svih vremena. Servis koji je u poÄetku nalazio na negodovanje korisnika, vrlo se brzo proÅ¡irio u moÄnu mreÅŸu koju dnevno pregledavaju milijuni ljudi. Ono Å¡to najviÅ¡e veseli YouTube je to da unatoÄ razvoju tehnologije u smjeru pametnih telefona, njihov servis i dalje raste i vrlo se dobro prilagoÄava novonastaloj situaciji.
Googleova direktorica Susan Wojcicki nedavno je obznanila javnosti kako trenutno polovica posjeta na YouTube dolazi preko mobilnih telefona. Kada su posljednji put prezentirali javnosti podatke o prometu na ovoj mreÅŸi taj postotak je iznosio 40 posto u korist mobilnih ureÄaja, da bi sada naglo porastao za 10 posto. Svjesni su u Googleu da moraju drÅŸati korak sa razvojem novih tehnologija, pa su tako odluÄili kazati javnosti o idejama na kojima rade. Jedna od ideja je stvaranje YouTube glazbenog servisa, koji bi trebao postati konkurencija na podruÄju gdje Google do sada nije joÅ¡ koraÄao (barem ne sluÅŸbeno, iako YouTube spada u tu kategoriju). I dok se na toj ideji veÄ radi, nije nam poznato kada bi takav jedan projekt mogao ugledati svjetla online pozornice.
Naredna informacija koju je objavila Wojcicki naiÄi Äe vrlo vjerojatno na negodovanje javnosti. Naime, Google ÅŸeli korisnicima omoguÄiti gledanje videa bez napornih reklama kojih je u zadnje vrijeme sve viÅ¡e na toj mreÅŸi, a to planira postiÄi na naÄin da uvede pretplatu. Tako bi svi oni koji ÅŸele gledati video sadrÅŸaj bez da im svako malo iskaÄu reklame trebali platiti neku pretplatu na tu privilegiju. Nismo sigurni kako Äe to prihvatiti svekolika javnost, ali vjerujemo da bi mnogi poÅŸeljeli da mogu gledati videe na YouTubeu bez da imaju reklame po ili prije gledanja videa.