PočetnaInternetDruštvene mrežeHTZ i Httpool dobili vrijedno priznanje za kampanju na društvenoj mreži

HTZ i Httpool dobili vrijedno priznanje za kampanju na društvenoj mreži


O društvenim mrežama danas mnogi znaju sve i svašta, no u tom mnoštvu ‘znalaca’ samo su neki oni pravi znalci, koji će zbilja napraviti neki utjecaj, odnosno uspješnu kampanju. Ovih dana na društvenim je mrežama posebice bila popularna politika, odnosno izbori koji su se odvijali. No, dok su Hrvati lomili koplja koja će stranka pobijediti i voditi državu naredne četiri godinu, iz Londona je stigla jedna zavidna nagrada za društveno oglašavanje Hrvatskoj turističkoj zajednici.

Za vrijeme američkog SuperBowl-a, Hrvatska turistička zajednica u suradnji s agencijom Httpool napravila je kampanju na kojoj su joj mnogi pozavidjeli, a u pozadini cijele priče zapravo je sve bilo plod priče o korijenima trenera momčadi koje su se spopale u finalnom okršaju. Na klupama momčadi u finalu sjedili su treneri koji svoje korijene vuku iz Hrvatske, a to je bilo i spomenuto tijekom jedne od press konferencija. Tu informaciju proširili su mediji diljem svijeta, a HTZ i Httpool prepoznali su je kao pravu ‘zlatnu koku’ za izgradnju kvalitetne kampanje.

Ubrzo se zahuktala priča #SuperBowlCroatia, koja je na Twitteru dobila i svoj hashtag. Cilj cijele kampanje bio je nagraditi jednog sudionika putovanjem u Hrvatsku, točnije Rovinj. Osnovni način sudjelovanja u igri bilo je napraviti jedan selfie za vrijeme utakmice te ga podijeliti na Twitteru, dakako uz spominjanje prije navedenog hashtaga. Kompanija je dakako urodila plodom i u samo 12 sati na Twitteru se našlo više od 300 selfija sa pripadajućim hashtagom. To je također rezultiralo s 1300 novih followera, a kao posljedicu imalo je i 13290 interakcija na toj mreži.

U Londonu su HTZ i Httpool primili vrijednu nagradu u kategoriji ‘Best Usage of Social Media’. Time su dokazali i kako se kompanije iz Hrvatske mogu ravnopravno boriti s vanjskim konkurentima s puno većim budžetima. Iako je kompanija u krajnjoj liniji zaživjela zahvaljujući poznatim trenerima, treba naglasiti kako su super potencijal prepoznali HTZ i Httpool i na temelju toga izgradili jednu od najbolji oglasnih kampanja u prošloj godini.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular