PočetnaInternetDruštvene mrežeFacebook odlučio prikazati informaciju o aktivnosti administratora

Facebook odlučio prikazati informaciju o aktivnosti administratora


Facebook je trenutno u procesu razvoja algoritma koji bi trebao omogućiti značajnije promjene prikazivanja sadržaja korisnicima. Pisali smo o tome prije neki dan i tada smo spomenuli kako je povratna informacija korisnika negativna s obzirom da algoritam ne funkcionira u potpunosti kako su to korisnici zamislili. No, znamo da nije to jedina preokupacija Facebooka i da se svakodnevno radi na raznim novim stvarima i dodacima. Jedna od novosti koju ste mogli primijetiti u posljednje vrijeme je prikazivanje informacije o tome koliko vješto administratori stranica odgovaraju na upite svojih fanova.

Facebook stranice s gledišta administratora i marketing guru-a postaju sve manje profitabilne jer Facebook želi da plaćamo sadržaj koji objavljujemo. Sve se nekako svodi na to da ako želimo zainteresirati korisnika za ono što nudimo trebamo platiti određenu svotu najprije da ga pridobimo u svoje okrilje, a nakon toga moramo plaćati i da on ostane nama vjeran. Iako ima poveznice s drugim načinima oglašavanja, ipak smo bili nekako naučili da nam društvene mreže pružaju drugačiji način promocije. No, što je tu je. Kada već moraju platiti za svoje korisnike tada će se administratori i vrlo vjerojatno pobrinuti da njihovi korisnici dobiju odgovore na sve što ih zanima. Komunikacija putem poruka i chat-a poznata nam je od samih početaka Facebooka i možemo vidjeti kako je svakim danom sve popularnija. Facebook to prepoznaje i silno se trudi da takav vid komunikacije još dodatno poboljša.

Stoga, u posljednje vrijeme ste mogli na raznim Facebook stranicama primijetiti informaciju ‘Very responsive to messages’. U pravilu, čini se kako je Facebook odlučio nagraditi Facebook stranice koje vrlo kvalitetno i u jako kratkom roku odgovaraju na pitanja korisnika putem poruka. Ostaje pitanje da li je to samo informacija ubačena u Facebook stranicu ili ima ta informacija i nekakvog efekta na prikazivanje stranice korisnicima. Nadamo se da činjenica da administratori vjerno odgovaraju svojim fanovima utječe i na poziciju i prirodni doseg postova koji se objavljuju na stranici.

FOTO: blog.dlvrit.com


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular