PočetnaInternetDruštvene mrežeFacebook implementira novu kategoriju koju će nazvati 'Uspomene'?!

Facebook implementira novu kategoriju koju će nazvati ‘Uspomene’?!


Kada je prije nekoliko mjeseci Facebook testirao “raketu” pojavile su se informacije kako ekipa koja stoji iza najpopularnije društvene mreže na svijetu, želi omogućiti bolju interakciju među korisnicima. Iako su tim eksperimentom htjeli istisnuti objave stranice u zasebnu kategoriju, na kraju se pokazalo kako to nije bio pametan potez jer su se korisnici neprestano žalili.

Ne, ekipa iz Facebooka ostala je odlučna u tome da želi više pažnje posvetiti interakciji s prijateljima, što je nedavno naglasio i sam Mark Zuckerberg. Vlasnik Facebooka rekao je kako su istraživanja pokazala da se ljudi osjećaju bolje i pozitivnije kada komuniciraju objave prijatelja, odnosno kada se prisjećaju lijepih uspomena koje ih vežu uz druge ljude.

Upravo su uspomene nešto na što će stručnjaci iz Facebooka potrošiti dosta vremena, jer žele potaknuti prisjećanje na neke prošle dane. Zanimljivo, Facebook sada već broji više od 10 godina postojanja i mnogi korisnici imaju svoju prošlost na Facebooku. Trenutno je ta prošlost dostupna kroz opciju ‘na današnji dan’ koju trenutno u svijetu koristi više od 90 milijuna ljudi svakodnevno. Dakle, ova je mogućnost itekako popularna na društvenoj mreži, a Facebook će je sada pogurati da postane još značajnija i lakše dostupna.

Stručnjaci u Facebooku odlučili su napraviti zasebnu kategoriju objava koju će nazvati Uspomene. U toj će se kategoriji nalaziti sva vaša prošla događanja i sve ono divno i manje divno što vam se u prošlosti događalo na Facebooku. Unutar kategorije Uspomena nalazit će se godišnjice Facebook prijateljstava, razne fotografije i video materijali koji vas vežu uz određene dane u prošlosti, a tu bi se trebala naći i opcija ‘na današnji dan’.

Sve to sada će biti zajedno obuhvaćeno u posebnu kategoriju koje će se nalaziti u zasebnom tabu na mobilnoj aplikaciji. Nimalo ne sumnjamo kako Facebook dobro zna što radi i kako će ova nova usluga zaživjeti u potpunosti među korisnicima.

Piše: M.Ž.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular