PočetnaInternetDigitalni medijiOglašavanje na YouTube-u i u Hrvatskoj

Oglašavanje na YouTube-u i u Hrvatskoj


Promocija na internetu je svakako vrlo važna komponenta poslovanja u svijetu. Nekada su vrlo popularni bili kanali na radio i televizijskim kanalima, a razvojem interneta veliki dio oglasnih kampanja preselio se online. Danas ponude za oglašavanje ne nedostaje, a redovito nam se otvaraju nove mogućnosti.

Jedan od novih kanala gdje će se moći vrtjeti oglasne kampanje hrvatskih tvrtki i onih koji posluju u Hrvatskoj je YouTube. Naime, do sada nije bilo omogućeno hrvatskim oglašivačima da oglašavaju svoje proizvode i usluge putem ovog vrlo popularnog medijskog kanala. No, prema pisanjima nekih hrvatskih portala, takva usluga omogućena je od sredine ovog mjeseca. Da budemo precizniji, oglasi se na YouTubeu mogu postavljati od 18. ožujka. Oni koji su zainteresirani za takvo oglašavanje to mogu učiniti preko dviju platformi. Prva je TreeView In-stream, a druga platforma se naziva In-display ads platforme.

Mogućnosti podešavanja oglasa su vrlo šarolike i bitno je napomenuti kako ste vi zapravo sami kreator dužine i kvalitete svojih oglasa. Budući da je video jedna posebna kategorija vrijedi napomenuti da je pravilno i kvalitetno postavljanje od ključnog značaja za uspjeh. Oglase možete podesiti tako da se prikazuju prije, poslije, ali i za vrijeme pregledavanja videa.

Iz YouTubea su poručili kako ovaj novi vid oglašavanja ima vrlo veliki doseg. Spomenuto je kako je prosječan doseg YouTubea u Hrvatskoj oko 61 posto populacije, dok je postotak čak oko 93 posto kada govorimo o populaciji između 20 i 24 godina. Još je spomenuto kako je YouTube u regiji najviše koristi za preslušavanje glazbe, pa marketinški stručnjaci trebaju uzeti i tu komponentu u obzir.

Nimalo ne sumnjamo kako će ovaj novi medijski kanal naići na veliki interes. Dugo se čekalo na takav potez YouTubea, a sada smo končano postali i mi dio zajednice koja može iskoristiti ono najbolje što YouTube pruža, a vezano je uz oglašavanje. Za kraj ćemo još samo spomenuti kako je ista usluga omogućena u Sloveniji i Srbiji. I još samo obavijest kako opcija YouTube Partner Program još nije omogućena i na nju ćemo trebati sačekati još neko vrijeme.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular