Titanfall 2 je jedna od najboljih FPS igrica, od nedavno dostupna za PC, PlaySation 4 i XBox One, koju čekamo već dvije godine… Dali je opravdala naša očekivanja?

Multiplayer ili single-player, Titanfall 2 skoro uvijek daje osjećaj vrhunske zabave, brzine i ludih trenutaka.

Bilo je momenata kada smo i neprijatelj i ja bacali kuke sa kandžama jedan na drugoga, zamahujući punom snagom i istovremeno skakajući sa zgrade na zgradu, dok napokon nisam uspio baciti jednu u njegovu facu što je uzrokavalo brz i poprično smiješan kraj.

Bilo je i momenata kada sam koristio mač Titana Robina da odbijem rakete i približim se neprijateljskom Titanu kako bi ga mogao isjeći na komade. Trčao sam i oko tvornice, uklizavajući i ubijajući neprijatelje svojim shotgunom dok su oni panično vrištali, a ogromni me roboti pokušavali zdrobiti ispod svojih montažnih zgrada koje su gradili.

Titanfall 2 je nastavak prvobitne uspješne verzija Respawn Entertainement-ove brze pucačine iz 2014., proširena i poboljšana u svakom pogledu. Konstantno će vas držati u napetosti i zabavljati svojim atraktivnim scenografijama. Ova igrica se odvaja od već uobičajenih stilova današnjih ratnih igrica sa svojim brzim i vertikalnim pokretima. Titanfall 2 je izbrusio i dotjerao sve origanalne ideje iz prošle verzije, kako bi napravio igricu koja je još zabavnija sa mnoštvom neočekivanih situacija.

Titanfall 2 RECENZIJA

 

Titanfall 2: Dječak i njegov robot

Originalni Titanfall je mnoge zadivio kao odličan FPS u kojem je spojio 2 zanimljive ideje: U većini multiplayer mečeva igrači kontroliraju brze „pilote“ koji mogu izvoditi dvostruke skokove, sa lakoćom se penjati po zgradama i trčati po zidovima. Nakon nekog vremena provodenog u meču igrači počinju kreirati Titane – ogromne hodajuće robote koji su poput tenkova. Pojavljivanje Titana može bez probelma preokrenuti cijeli meč, bez obzira da li s njima pilotira ili se bori u pokretu, što rezultira velikoj raznolikosti situacija i zahtijeva konstantno mjenjanje strategija igrača.

Iako su Electronc Arts napravili veliku buku oko originalnog Titanfall-a, niste puno propustili ako ste ga preskočili. Unatoč tome što je igrica na momente izazivala oduševljenja igrača, imala je velikih problema oko zadržavanja igrača na duže staze. Originalni Titanfall nije podržavao single-player kampanje, nego je tjerao igrače da igraju multiplayer mečeve sa nekim elementima kontinuirane priče u nastavcima, uključujući i druge likove u radio transmisijama.

 

Titanfall 2 igrica

I tako je prva zadaća Respawn-a kod Titanfall 2 bila da se posveti svim željama igrača koje nisu dobili u originalnoj verziji, što uglavnom znači veći fokus na priču i single-player kampanje. Priča igrice se fokusira na vojnika Jacka Coopera koji želi postati Titan pilot. Prije nego što završi sa svojim treningom, igrom slučaja završi na teritoriju neprijatelja zbog čega je prisiljen surađivati s Titanom BT-7274. Većina ostatka kampanje fokusira se na formiranje veze između vojnika i njegovog robota.

Respawn-ova priča u Titanfall-u 2 vjerojatno nije ništa što ljubitelji znanstvene fantastike nisu do sada vidjeli, no ideja da Pilot i njegov Titan surađuju i polako izgrađuju svoje prijateljstvo je bila točno ono što je igrici bilo potrebno. Jednostavni dialog daje igraću da bira između nekoliko Cooperovih odgovora BT-iju, koji je gotovo i jedini lik s kojim Cooper priča u igrici, što daje taman dovoljno kontrole razvoju veze između njih i gradnje osobnosti. Robot je poprilično smiješan, što čini samu misiju zabavnijom.

Ideja da Pilot i njegov Titan grade prijateljstvo je točno ono što je igrici bilo potrebno.

Respawn je napravio odličan posao u Titanfall 2, na osjećaju interaktivnosti i velikog izbora u single-player borbama. Svaki slijedeći nivo je napravljen tako da su igrači stavljeni u nove situacije koje testiraju pilotovu vertikalnu mobilnost i Titonovu vještinu da ništava sve oko sebe svojom ogromnom robotskom šakom. Već prije spomenuta tvornica , na primjer, sadrži prolaze koje se stalno pomiću i mijenjaju dok igrač pokušava proći kroz njih.

 

Titanfall 2 2016

Kasnije faze traže od igrača da koristi dizalice i ostalu mašineriju kako bi očistio prolaze i stvorio nove puteve. Titanfall 2 “fast-paced” sistem brzih pokreta je toliko zabavan za korištenje da gotovo prekriva sve druge moguće tehničke nedostatke. Neprijateljski vojnici nisu previše pametni ni smrtonosni, no skakanje preko i oko njih, kao i trčanje pored poveće grupe po zidovima kako bi ih se zaskočilo i ubilo je uvijek zabavno. Bitke u Titanfall 2 zahtjevaju pronalaženje kreativnih načina za ubijanje zlih likova i to daje fokus onome što je zapravo i bitno u takvim vrstama igrice – kreativnost i domišljatost da se savlada neprijatelj.

Ako postoje slabije točke u kampanji, to bi vjerojatno bile jedan na jedan borbe Titan bossova. Titan na Titana borbe je generalno slabija točka Titanfall gameplaya – roboti su zanimljiv zbog asimetričkih šansi koje nude u borbi protiv pilota, ili kada se bore sa Titanom kao pilotom. Međutim njihove međusobne borbe uglavnom daju osjećaj spore borbe izdržljivosti, i pomalo su dosadne. Titani nisu previše pokretni, tako da kada se bore protiv Bossa uglavnom se sve svodi na to tko će prije doći do panela sa baterijama za obnavljanje zdravlja, prije nego što se on previše istoši i vratiti se nazad da napravi što više štete. Sve u svemu, te borbe bi mogle biti puno više strateške nego šta sada jesu.

No, čak i te usporene borbe nisu toliko loše da odbiju igrače, pošto je priča između Coopera i BT-a dovoljno zabavna da im se pogleda kroz prste.

Titanfall 2 multiplejer

 

Titanfall 2: Metal i krv

Dok je kampanja puna inovacija i zabave, multiplayer ipak zaokuplja cijelu pažnju. Jednostavno rečeno, borba protiv drugih igrača je fenomenalna.

Repawn je uvelike povečao izbor oružja, vještina i prilagodbe Titana koje igrač može napraviti u multiplayeru. Na početku pilot ima samo osnovne vještine i stvari, kao Titanfall plašt, novu kuku sa kandžama ili stimulanse koji povećavaju agilnost pokretaja i zdravlje. Svaka opcija mijenja izgled i način igranja pilota – kuka je odlična za brze igrače koji se žele visoko penjati, dok je plašt dobar za prikradanje i okretanje. Plašt korišten u kombinaciji sa shotgunom je vrlo zabavna taktika, a brzina je odlična za kruženje i napad na Titane. Sve ovisi o tome kako igrač želi igrati.

Polje Titana je također prošireno, tako da sad igrači mogu birati robote sa specifičnim vještinama, a ne samo oružje i izgled. Svaki Titan sadrži posebna oružja i vještine, kao i pomalo drukčiju osobnost. Titan „Tone“ koristi puške idealne za daljinu kako bi mogao lakše ispucavati rakete; „Scorch“ Titan pali sve oko sebe ubijajući druge Titane i igrače s lakoćom; Titan „Ronin“ najbolji je za blisku borbu mačevima. Te opcije igrač može birati prije svake multiplayer borbe, kako bi što bolje složio svoj tim.

Titanfall 2 multiplay

 

Titanfall 2 također nudi puno više načina u multplayer direktnim borbama, i svaki način zahtjeva drugačiji pristup. Titanfall-ove opcije ciljeva poput „Capture the Flag“, „Attrition“, „Hardpoint“, „Last Titan standing“ i „Pilot vs. Pilot“ su i ovaj put jednako dobre kao i prije. Respawn je unio i nekoliko novih ideja poput nenormalnog „Colosseum“ gdje igrači sudjeluju u brzim jedan na jedan borbama i „Bounty Hunt“ u kojem se timovi natječu jedan protiv drugoga da što prije unište AI kontrolirane neprijatelje i skupe novac.

Titanfall 2 ohrabruje igrače da se konstantno brzo kreću i snažno undaraju, a njegovi raznoliki način za prilazak borbi čine je inovativnom i zanimljivom. Raspawn je napravio FPS pucačinu koja je vrlo zabavna za kontrolirati i jednako toliko zabavna za igrati. Sve u svemu Titanfall je svojim dolaskom ponudio nešto novo i jedinstveno na tržište 2014., i sada dvije godine kasnije, Titanfall 2 je to sv e još više nadogradio.

Ako je Titnfall bio odličan koncept u nedovršenom paketu, Titanfall 2 je isti takav koncept samo uglađen, proširen i potpuno završen. Sadrži glatku, dobro napravljenu kampanju sa duboko oblikavanim multiplayerom koji nudi odlično iskustvo FPS-a. Respawn je naučio sve bitne lekcije u 2014. i to se sve pokazuje – Titanfall 2 je jedan od najboljih FPS-a 2016 godine.

Titanfall 2: Koja je alternativa?

Najveći konkurent u FPS igricama na tržištu, Call of Duty, ima sličan sadržaj Titanfall-a u nekoliko svoji novijih izdanja:  možda nema gigantskih robota u Call of Duty-u: Infinite Warfare, koji upravo izlazi., ali zauzima mjesto u najboljim FPS-ima ove godine, te rade neke stvari koje i Titanfall 2 pokušava. Blizzard-ov Overwatch takođe nudi sličan koncept igranja. Sve u svemu, Titanfall 2 sadrži zanimljive misije, jedinstvenu izvedbu pokreta i veliku varijaciju načina igranja što mu pomaže da se istakne u konkurenciji.

Koliko dugo će trajati?

Titanfall ima poprilično dobru podršku sa brojnim sadržajim za preuzimanje, uključujući dodatne mape, ali uvijek je teško predvidjeti koliko dugo će neka pucačina trajati. Respawn je rekao kako namjerava pustit nove mape i modove besplatno, kako nebi naljutili svoje fanove, a time će i svakako produžiti i interes publike za ovo igricom.

Piše: A.M.

Komentiraj