PočetnaGamingThe Pirate: Caribbean hunt

The Pirate: Caribbean hunt

Svi vole gusarske igre. Na telefonima AC Pirates nije jedini dobar gusarski naslov – provjerite recenziju…

igrica piratHome Net Games je mali razvojni studio iz Krakowa, Poljska. Imaju već nekoliko izdanih naslova za računala i mobilne igre, no ovo im je trenutno najpopularniji proizvod koji su oni krenuli gurati dalje. The Pirate: Caribbean Hunt je igra koja već neko vrijeme postoji i na računalima, no od kada je došla na mobitele, broj downloadova raste rapidno. Riječ je o gusarskoj simulaciji, mogli bismo reći najsličnija igri Asassins Creed Pirates. Vi ste u ulozi kapetana koji ima svoj brod koji je na početku igre nastradao u bitci koja se odvijala za vrijeme olujnog nevremena, pa je brod u relativno lošem stanju.

Kao i svaka takva igra, krene sa onim indirektnim tutorialom gdje imate iluziju da ste već duboko u igranju, a developeri zapravo nemaju srca reći vam da nemate pojma i uvode vas u način igranja kroz lijepo opisivanje i prvih par laganih questova koje rješite u času i osjećate se bolje i vrijednije.

Grafika na razini Ono što nam se odmah svidjelo je mogućnost konfiguriranja grafičkih mogućnosti na igri. Kada pokrenete igru, na ekranu piše napomena za one koji imaju slabije uređaje da spuste grafiku. Mi smo igru igrali na Samsungu Galaxy S3 Neo (Snapdragon 400, 1.5 GB RAM) i igra je zaista fluidno radila na max grafici, što je defaultna postavka. Sama grafika izgleda zaista dobro, malo su oštrije teksture, podsjeća na neke starije naslove, ali je opet napravljeno u duhu modernijeg gaminga.

Detalji su definitivno jedan od razloga koji ovu igru čine boljom. Brodovi su fokus igre, jasno. Grafički teret koji brodovi nose je zaista odlično optimiziran. Lijepe teksture, odlični detalji i autentični modeli iz tog povijesnog perioda podižu doživljaj i atmosferu na jednu razinu gdje ćete osjećati istinsku kvalitetu igre.

Samo jako, samo blago! U principu je način igranja standardan – dobiješ quest, riješiš quest. Ono što nam se dopalo jako je taj open world sistem igranja. Tijekom questova koji su vezani za neki main story, uvijek možete otići svojim putem i rješavati neke sitnije stvari kako biste zaradili dodatne financije za nadogradnju broda ili kupnjom većeg i jačeg. Gameplay je vrlo realan. Plovidba je jednostavna za igrat, a opet je pogođen potpuni doživljaj. Vjetar će vas možda u početku mučiti, no samo si zamislite kako to zaista u praksi je i primjenite zdravu logiku.

Čim shvatite kako se boriti protiv vjetrova nepogodnog smjera, igra će vam postati još zabavnija. Plovidba je uvijek atraktivna, nije dosadna, a ukoliko to smatrate napornim, tu je uvijek dobar stari fast travel, pa leti brate gdje te volja. Svi volimo gusarske naslove, pa svakako probajte. Lagano, opušteno i zabavno. Odičan naslov vrijedan pažnje.

• DEVELOPER Home Net Games
  • IZDAVAC Home Net Games
  • DATUM IZLASKA 15.4.2016. (posljednja verzija)