PočetnaGamingTekken 7 prodan već u pola milijuna primjeraka

Tekken 7 prodan već u pola milijuna primjeraka

Igrica uz koju smo odrastali ne ostavlja nas ravnodušnima ni u novom ruhu. Bilo da preferirate treći ili peti nastavak Tekkena, antologijski fight mode serijal vratio se s novim nastavkom nakon gotovo deset godina. I zaslužuje našu potpunu pozornost.


Igrica uz koju smo odrastali ne ostavlja nas ravnodušnima ni u novom ruhu. Bilo da preferirate treći ili peti nastavak Tekkena, antologijski fight mode serijal vratio se s novim nastavkom nakon gotovo deset godina. I zaslužuje našu potpunu pozornost.

Tvrtka Bandai Namco početkom lipnja predstavila je novo, sedmo izdanje Tekkena. Spoj novih priča i legendarnih likova u kratkom je roku rasprodao veliki broj primjeraka u SAD-u i Japanu. Tako aktualni gameplay nudi mogućnost biranja Jina, Heihachija, Eddyja i drugih u borbi do finalne pobjede.

Raznovrsnost već godinama krasi Tekken franšizu

Tekken 7 pretežito se fokusira na borbe jedan na jedan, a u središtu priče ponovno je obitelj Mishima. Kratke isječke, odnosno epiloge i prologe, kojim su se dosad koristili kreatori igre, zamijenili su cjelovitom pričom. I dok se dizajn arena i likova tradicionalno pozitivno ističu, zagriženi gameri koji su već nabavili svoj primjerak smiju se zbog Tekkenovog neuspješnog pokušaja unošenja multinacionalosti u cijelu priču.

Naime, likovi se u dijalozima drže svojih tradicionalnih jezika, pa tijekom zapleta možete čuti postavljanje pitanja na engleskom, odgovaranje drugog lika na japanskom, a razgovor se nastavlja i na drugim jezicima ukoliko se u sceni nalazi još pokoji borac. „U ovoj igri pričaju japanski, engleski, ruski, francuski i možda portuglaski i svi se dobro razumiju. Ništa jače nisam vidio,“ napisao je jedan Youtube korisnik.

Borba Tekkenovih legendi, Jina i Paula

Bilo kako bilo, radi se o blagoj zamjerki jer je igra opravdala očekivanja. Novitet u Tekkenu 7 je „Rage Arts“ udarac kojim na izmaku snage sve možete uložiti u jedan potez i meč prevagnuti na svoju stranu. Valja spomenuti i slow-motion zoom, koji raspletu svake borbe zasigurno dodaje efekt zanimljivosti te nestrpljivog iščekivanja poraza, odnosno pobjede. Uz sve to, neke arene podsjećaju na one iz petog nastavka, a platforma pri selekciji likova za borbu gotovo je identična (naravno, malo modernija) biranju boraca na Tekkenu 3.

Novi Tekken prodan je u više od 530 tisuća primjeraka, a u Japanu je postao vodeća aktualna igra odmah nakon izlaska. U borbi se možete okušati na Windowsima, XBoxu jedinici ili PlayStationu 4. Get ready for the next battle!

Piše: D.S.

 


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular