PočetnaGamingHalo 6 – je li napokon došlo vrijeme za povratak korijenima i...

Halo 6 – je li napokon došlo vrijeme za povratak korijenima i onomu po čemu je Halo postao ikona Xbox konzole?


Halo je još od svog prvog nastavka poznat po tome što je imao ”ono nešto” što je igrače znalo privući k sebi. Neki od nastavaka su bili toliko dobri da su igrači specifično zbog Halo-a kupovali (nove) Xbox konzole.

Ipak, stvari su se počeli mijenjati od četvrtog nastavka, da bi u petom sve nekako otišlo u smjeru u kojemu nismo nikako željeli da bilo koja igra ode (ovo se pogotovo odnosi na singleplayer segment igre koji je zaista degradirao u protekla dva nastavka).

Hoće li Halo svojim šestim nastavkom stvari konačno vratiti na ”pravo mjesto” i na taj način osvojiti i stare i nove igrače – vrijeme će nam pokazati. Prema onome što smo imali prilike vidjeti i čuti čini se da imamo razloga veseliti se.

Što je sve ili što bi sve moglo biti novo u Halo 6? Što je ono što nas sigurno očekuje, a što je ono čemu bismo se mogli nadati? O svemu ovome kao i o nekim dodatnim stvarima vezanim uz najnoviji nastavak Halo-a pročitajte u nastavku.

 

Znamo da se vrijeme izlaska Halo 6 bliži, ali…

Ono što je malo neobično u vezi Halo 6 jest to što je poznata informacija kada bi igra (otprilike) trebala izaći u prodaju, ali još uvijek ne postoji nikakva službena najava od strane Teama Xbox. Osim toga čini se da ne postoji niti kakav trailer vezan uz igru. Ali to ne mora nužno biti loša stvari.

Ako malo bolje razmislimo lako je moguće da je ovo jedan od marketinških trikova developera kojima žele dodatno zagolicati maštu igrača. Mogli bismo uskoro vidjeti trailere kojima bi bilo prikazano ono što nas čeka u prvom levelu igre (kao što je to bio slučaj u Halo 2 i Halo 4).

Ili, ako se developerima to učini zgodnim, mogli bismo imati prilike vidjeti teasere unutar kojih bismo samo ukratko mogli vidjeti sve ono što nas čeka u cijeloj igri (kao što je to bio slučaj u Halo 3 i Halo 5). Hoćemo li dobiti ikakav trailer ili teaser ne zna se i ovo je nešto po čemu bi Halo 6 isto tako mogao biti inovativan u serijalu.

 

Datum izlaska? Ili nešto slično. Snaga je u broju tri.

S obzirom da za igru ne postoji službena najava igre kao niti službeni trailer/teaser, teško je za pretpostaviti kada bi igra točno trebala izaći na tržište. U prošlosti smo vidjeli to da između svakog novog nastavka u prosjeku prođe oko tri godine (jedina razlika u ovome pravilu je vrijeme izlaska između igara Halo Reach i Halo 4, što je uzrokovala činjenica da su igre bile razvijene od dva različita developera).

Halo 5 je izašao u prodaju u listopadu 2015., što bi dalo sugerirati da bi se Halo 6 na tržištu možda mogao pojaviti u listopadu ove godine. Nepoznanici u vezi datuma izlaska ne ide u prilog niti nepostojanje nikakvih trailera, ali to ne znači da se igra ”iznebuha” ne bi mogla pojaviti na tržištu. Sjetimo se samo Fallouta 4. O igri nije bilo toliko puno informacija da bi nedugo nakon ”maglovitih” najava i glasina odjednom igra izašla u prodaju. Nije nemoguće da se ista stvar neće dogoditi i sa Halo 6.

 

Povratak ”split-screen” mogućnosti za multiplayer, ali i nekih stvari iz Halo 5

Iako nema puno toga za što možemo reći kako se radi o 100%-tno točnim informacijama, ipak postoje neke stvari koje znamo. Prvi segment u vezi ovoga se odnosi na multiplayer. Glavna vijest vezana uz Halo 6 (ali i većinu drugih mainstream igara uopće) jest mogućnost ”split-screen-a” za kooperativni multiplayer mod. Bonnie Ross, čelni čovjek 343i tima potvrdio je kako će Halo 6 imati ovu mogućnost još u veljači prošle godine na DICE-u 2017.

Odluka o uklanjanju podijeljenog zaslona iz Halo 5 nastavka u korist samo mrežne verzije nije dobro prošla kod ljubitelja serijala, s obzirom na to da je podijeljeni zaslon bio jedno od glavnih obilježja co-op multiplayer moda još od prvog nastavka koji se na tržištu pojavio 2001. godine.

Ross je i sam izjavio kako je uklanjanje bilo dosta ”bolno” i kako je taj potez i čin značajno narušio odnos između igraće zajednice i developera. Čini se da su developeri nešto naučili iz kritika koje je zbog toga dobio Halo 5, jer će se šesti nastavak opet vratiti ”split-screen-u”.

Unatoč povratku korijenima, barem što se tiče ”split-screen-a”, potvrđena je i informacija koja govori da developeri neće odustati od kooperativnog sustava koji je uveden u petom nastavku. Neki od tih sustava uključuju mogućnost ulaska i izlaska u igru po volji igrača, kooperativan način igranja za četiri igrača kao i mogućnost učitavanja drugačijih igraćih Spartanaca unutar kampanje.

 

Play Anywhere bi nam trebao omogućiti da istu kopiju igre igramo i na Xbox One i na Windows računalima

Osim ovoga, sigurno je za pretpostaviti da će postojati veliki broj perkova i dodataka za multiplayer kao i novih igraćih mapa, Forge kreator i editor mapa te naravno Firefight horde mod igranja. Igra će navodno moći biti pokrenuta na 4K rezoluciji i to na fluidnih 60 fps-a (na Xbox One).

Zahvaljujući Microsoftovom Play Anywhere programu (koji je prvi puta pokrenut nakon E3 sajma prošle godine) Halo 6 bismo mogli igrati na osobnim Windows računalima i to kao prvu igru iz glavne serije koja bi izašla za ”pisijaše” još od Halo 2 nastavka. To isto tako znači da bi igrači mogli uzeti kopiju Halo 6 sa Xbox-a One i da bi tu istu kopiju mogli skinuti i igrati na računalu bez potrebe kupovanja još jedne igre za računalo.

 

Što bismo željeli vidjeti?

Sjećate li se Halo 4 i posljednje borbe? Što se dogodilo sa The Didact? A Cortana?

S obzirom na to da je Halo 5 Guardians završio svojevrsnim ”cliffhangerom”, ono što očekujemo od Halo 6 jest solidna priča koja će zadovoljiti sve ljubitelje serijala. Jer, budimo realni – od Halo-a 3 stvari su, što se priče tiče, otišli dosta u onu stranu gdje ne želimo da priča jedne igre koja bi trebala imati više nego dobar singleplayer mod (iliti kampanju) ode.

Još jedna dobrodošla stvar koju bismo htjeli vidjeti u Halo 6 je nekakva poveznica s Halo Wars 2 igrom kao i povratak priče UNSC Spirit of Fire natrag u glavnu priču. Dobro bi bilo i kada bismo u novom nastavku imali prilike da više igramo kao Master Chief. Spartan Locke možda i jest zanimljiv lik, ali ono što igrači Halo igre žele jest mogućnost igranja super-vojnikom, a ne nekom jeftinom kopijom.

Nadamo se da će šesti nastavak Halo-a barem djelomično zadovoljiti apetite sve gladnijih ljubitelja Halo serijala. I to vrlo brzo. Ako treba i bez trailera/teasera.

Piše: I.H.

 


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular