PočetnaInternetDruštvene mrežeTwitter plasirao Moments i prestigao konkurenciju

Twitter plasirao Moments i prestigao konkurenciju


Twitter se trudi ostati u trendu i polučiti značajniji uspjeh na tržištu. Možda je pomalo glupo reći značajniji uspjeh jer je ta društvena mreža trenutno na trećoj poziciji, no značajniji se odnosi na to što Twitter polako kaska za ostalima. Naime, do nedavno je Twitter držao drugu poziciju po popularnosti, no prestigao ga je Instagram koji se sve više penje. U Twitteru također imaju namjeru popeti se više i ponovno vratiti drugu poziciju, no težak je put pred njima.

Novost koja nam dolazi od strane Twittera jest Moments koji bi korisnicima trebao omogućiti kvalitetniju konzumaciju sadržaja za kojeg iskazuju interes. Ovu novu mogućnost Twittera biti će vrlo lako pokrenuti klikom na ikonicu munje koja će se nalaziti uz obavijesti. Ono što će Moments omogućiti je zapravo praćenje izabranih vijesti posebno vezanih uz biznis, sport, politiku, zabavu ili nešto peto, a na način da će se se primati tvitovi, fotografije ili video materijal. Ono što će zapravo mnoge obradovati je mogućnost praćenja događaja ovisno o terminu njihovog početka i završetka. Dakle, Moments će omogućiti da vijesti vezane uz određen događaj pratite isključivo u trenucima kada se on zbiva, a ne danima i tjednima prije ili poslije kako je to do sada bio slučaj. Primjerice, svi koji vole pratiti utakmice nekog kluba, moći će ovo iskoristiti na način da odaberu utakmicu koja ih zanima te će o toj utakmici dobivati informacije kada će ona biti u tijeku. Nakon završetka utakmice tvitovi više neće pristizati te nećete bit zatrpani hrpom informacija s kojima ste već ionako upoznati.

Ono što vrijedi napomenuti jest činjenica da je Twitter ovime napravio svojevrstan iskorak pred drugim konkurentima jer osim Snapchata, nitko ne nudi još takvu uslugu. Većina popularnih društvenih mreža radi na ovoj mogućnosti i mogla bi uskoro zaživjeti na drugim mrežama. No, za sada je Twitter taj koji je ovo plasirao prvi pa će biti zanimljivo vidjeti da li će to privući određeni broj korisnika na ovu društvenu mrežu.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular