PočetnaInternetDruštvene mrežeTreba li se Facebook bojati odlazaka mladih korisnika?

Treba li se Facebook bojati odlazaka mladih korisnika?


Facebook i dalje mreža broj jedan i trenutno nema ozbiljnih konkurenata koji joj mogu preuzeti vodeću poziciju po broju prijavljenih i aktivnih korisnika. Bez obzira na brojne platforme koje danas obitavaju na internetu, čini se kako će se Facebook još dosta vremena održati na vodećoj poziciji. No, nije sve tako bajno i povoljno za Facebook jer tinejdžeri sve više napuštaju Facebook profile i odlaze na konkurentske mreže.

Prema istraživanjima provedenim nedavno, pokazalo se kako je u zadnjih godinu dana Facebook napustilo čak 25% osoba u dobi između 13 i 18 godina. Ovi podaci su zabrinjavajući za Facebook je su upravo mladi oni koji provode najviše vremena online i koji najviše konzumiraju sadržaje koje možemo pronaći na internetu. Dakle, trend odlaska mladih na neke druge društvene platforme je i dalje u porastu i čvrsto vjerujemo da će se taj trend i nastaviti. Razloga je zasigurno nekoliko, a na brzinu ćemo nabrojati dva-tri glavna razloga.

Prvi razlog zašto mladi bježe na druge mreže s Facebooka je taj što im je Facebook postao dosadan jer je opće poznato da mladi uvijek vole eksperimentirati i tražiti neka nova iskustva i zabavu. Na to se odah nadovezuje i trenutna situacija na Facebooku, gdje sve više raste broj starijih ljudi, a smanjuje se rapidno broj mladih ljudi. Roditelji djece dolaze na Facebook, a to djecu tjera s Facebooka jer žele slobodu i samokontrolu što na Facebooku uz svoje roditelje ne mogu imati. Novi trend koji se javlja i za kojim žude mladi je zarada na internetu. U posljednje se vrijeme pojavilo puno priča koje opisuju kako se pomoću društvenih mreža može lijepo zaraditi. Stoga mladi napuštaju Facebook i traže svježe platforme gdje je konkurencija manja, pa im se lakše probiti i postati slavan. Zadnji razlog je taj što Facebook više nije vrhunac tehnologije. Nove društvene mreže su tehnički bolje dorađene, usavršene i pružaju korisnicima rad sa sadržajem koji vole – video i slike.

Sve u svemu, čini se kako se Facebook baš i ne trudi previše zadržati mlade korisnike. Ne postoje nikakve aktivnosti od strane Facebooka koje bi spriječile mlade u odlasku na druge mreže. Što li drugo preostaje mladima, nego da monotonu sredinu zamijene onom više uzbudljivom.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular