PočetnaInternetDruštvene mrežePočetak predsjedničkih kompanija na Twitteru

Početak predsjedničkih kompanija na Twitteru


Predsjednička kompanija u Hrvatskoj još nije ozbiljno ni počela, a najveći favoriti već su počeli zauzimati mjesto na društvenim mrežama. Prvi dan otkako su se pojavili na mrežama oko njih se digla već velika prašina. Budući da su u Twitter korisnicima prepoznali veliki izborni potencijal, glavni kandidati upravo su zakoračili na tu mrežu. No, kako to obično biva na Twitteru, tamošnji korisnici odmah su počeli sprdnju s novim pridošlicama.

Trenutni predsjednik Ivo Josipović Twitter profil ima još od prošlih izbora, a ovih ga je dana ponovno žešće aktivirao. Podijeli je danas tako predsjednik sliku sa svojim kolegama gdje odmjeruju snage u stolnom nogometu. S druge strane, najžešća Josipovićeva suparnica Kolinda Grabar Kitarović, do sada nije Twitter koristila u promotivne svrhe. No, kako je na vratima početak kompanije i ona je odlučila poslužiti se ovom društvenom mrežom kako bi stekla nove poklonike. Iako je predsjednička kandidatkinja namjeravala kako će je korisnici Twittera dočekati srdačno, to se nije dogodilo. Prvi status koji je možebitna buduća predsjednica objavila nije bio pozdravnog karaktera već se odmah osovio na trenutnog predsjednika. To su joj mnogi korisnici Twittera uzeli za zlo pa je danas tako njezino korisničko ime bilo zatrpano hrpom pošalica na njezin račun. Ovo zasigurno nije dobar početak za gospođu Grabar Kitarović na Twitteru, ali je jasno dao do znanja kako je sučeljavanje odavno preraslo televizijske ekrane i zavladalo internet scenom.

Bilo kako bilo, pred nama je mjesec dana stalnih bombardiranja raznim političkim porukama i sloganima. Trošenje milijuna kuna na kompanije koje vrlo često imaju kontra učinak, posebno ako naletite na krutu publiku, kao što su to korisnici Twittera.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular